tisdag 29 mars 2011

Titta så fint.

Detta skärpet hittade jag i mitt soprum och jag blev kär!! Trodde först att det var ett barn skärp och att jag inte skulle kunna ha det men det kunde jag:)
Jag e lika glad som äpplet, jag fick ett nytt underbart skärp och skärpet slapp åka till soptippen :) Alla glada och man blir glad av att titta på det.

Ville bara påminna om min lilla tävling som slutar på Torsdag och en vinnare dras på Fredag.
http://pysselmajorna.blogspot.com/2011/03/tavling.html

Mössen är exalterade och nyfikna på var de ska få bo :)

Ha det fint och ta livet med en klackspark ;)

3 kommentarer:

  1. Ditt soprum verkar vara en riktig skattgömma! :)

    SvaraRadera
  2. Läckert!! ja folk slänger mycket som fortfarande har en fuktion kvar ....så läckra möss!!! dom skulle får det bra hos mej , ska lägga en liten kommentar....... Tack för alla fina komentarer hos mej hoppas du får en bra dag /Kram

    SvaraRadera
  3. haha, vilket sött skärp! :D underbart!

    SvaraRadera