fredag 11 mars 2011

OJOJ!!

Nu har jag fått börja lägga mitt garn på andra ställen och i andra "små" låder...!!

Det får inte plats i sin korg längre!!
Är det verkligen jag som har införskaffat allt detta garn? Det kan jag verkligen inte komma ihåg!!
Det finna garn på fler ställen än dessa två bilder jag tagit, det börjar gå över styr. Funderar på ett Köpa garn förbud i ja typ 3-4 månader så jag hinner använda upp lite av det jag har.

Detta lilla Glas trädet hittade jag i mitt soprum:)
Jag tyckte den var lite söt så den fick följa med hem och stå lite provisoriskt i min icke färdigmålade hylla!!
Har så många projekt på gång så det e ingenting som blir färdigt här hos mig ljust nu. Men hoppas att snart ha något fint klart att visa er.
Ha det fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar