torsdag 3 mars 2011

Skorpor


Jag har helt plötsligt fått en förkärlek till skorpor.
Det finns massa roliga och olika recept på nätet.
Jag hittade ett med apelsin i, vilket var suveränt gott. På bilden ovan har jag kakao böner och apelsin som smaksättare. Mums!

I dessa skorpor är det apelsin, paranötter och kakao böner.

Det är väldigt praktiskt med skorpor eftersom de håller väldigt länge och man behöver inte frysa ner dem. Min frys e väldigt liten och där har jag mitt bröd, mina bär och frukt som blivit plockat :)
Testa göra egna, det är väldigt lätt. De tar ingen plats i frysen och oj vad det är gott med hemma gjorde skorpor:)

Jag fick en liten vårblomma av Åsa :)
Så himla trevligt och så fin.
Tack.

Nu längtar jag något så hemskt efter våren, nu är jag trött på den kalla vinden. Men det är bara att bita ihop så ska den nog komma fortare än jag tror :)

1 kommentar:

  1. Så gott med skorpor =)
    Ja det lär ju bli en massa fester o bröllop nu för Tindra när hon får alla kläder hihi

    SvaraRadera