lördag 19 mars 2011

Fix i vardagsrummet

Känns som jag har försök få iordning hur länge som helst i min lägnehet. Men nu börjar det ta form. Jag väntar på min nya soffa och jag måste ha en hylla till mitt pyssel sen ska det vara färdigt. Men här e lite bilder på hur det ser ut nu.


Denna hyllan köpte jag av mannan som bodde i lägenheten innan men jag gillar inte det mörka. Ommålning på den :)

Nu e den färdig och alla delar har skruvats tillbaka i dag, jag blev väldigt nöjd :) Och på denna bilden e mina väggar vita med:)

En liten fond av typ på en vägg.

En hylla som har kommit upp med lite fix på.

En liten titt på hur jag bor, men det e inte färdigt på långa vägar soffan kommer om ca 2månader suck och då kan jag ställa allt där det verkligen ska vara och då hoppas jag ha en hylla till mitt pyssel så det inte ligger överallt och skräpar :)

4 kommentarer:

  1. Hyllan blev ju hur fin som helst! En sådan skulle jag minsann behöva, verkar så praktiskt. Får nog hitta större lägenhet först dock :P

    SvaraRadera
  2. Snygg makeover av hyllan:) Jättefint tyg också!

    Hoppas att du fått en bra start på veckan:)

    SvaraRadera
  3. åh vad fint skåpet blev, vilken skillnad!!

    SvaraRadera
  4. Jättefint det blev, du e duktig du.
    Det e så kul o se sådan skillnad.
    Hoppas spargrisen får sin plats någonstans...ler
    Kram Syster Yster

    SvaraRadera