lördag 29 januari 2011

Målar om vardagsrummet :)

Mitt vardagsrum hade denna färgen, men nu ska det bli gräddvitt :)
Min lägenhet e bara på 34kvm så det var omöjligt att få ut grejerna från vardags rummet så det blev en hörna som blev målad och en hörna som ser ur som.... ja kolla bilden under så fattar ni.


Här går starten, jag kladdade med pensel runt alla kanter och Sara tog rollern och körde på.

Sen tog jag över rollern och viste inte riktigt vad jag skulle göra ;) men Sara stod bredvid med instruktioner :)

Det var ganska jobbigt att rolla, inte så att jag gör det så ofta.


Sara tog den sista lilla väggen och nu har det även blivit målat en andra gång. Så nu återstår det att flytta alla grejerna till den målade hörnan så vi kan måla den sista väggen.

Tack Sara för hjälpen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar