tisdag 17 augusti 2010

Virkad Muffins

Jag kände för att göra något nytt så jag hittade ett mönster på små muffins som jag ska prova. Fram med allt garn eller lite av det och börja matcha färger :)
Bra att ha en mamma som läster typ Hemmets journal o sånt ibland, finns lite fina mönster i dem ibland och de sparar mamma till mig:)
Jag började med en färgglad form...
med lite choklad fyllning i...
Och slutligen lite glasyr och ett litet bär på det :)
Jag ska göra lite goda vänner till den med, lägger upp dem när de e klara:)

3 kommentarer:

  1. Blev jättegullig! Har samma sidor med mönster hemma, men har inte kommit för mig att virka från dem än. Det finns ju så mycket man vill pyssla med...helst på samma gång! Tänk om man hade fler armar :P

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Fin sida! Det är roligt att bli inspirerad av andra pysslare. Kolla gärna in på min blogg, jag har lagt ut en tävling där du kan vinna en valfri Lunafigur.
    Kram Malin

    SvaraRadera