lördag 27 februari 2010

En miljövänlig handlarkasse.


Jag hade lite olika resttyger som jag köpt billigt på Ikea som jag länge tänkt att göra lite kassar av, Men har inte blivit färdig till det innan.
Men nu tog jag mig i kragen och plockade fram min symaskin och mina tyger och så blev det en kasse:)

Det gråa tyget fick bli handtag och det andra själva kassen.


Den fick både långa och korta handtag, e den tung e det skönt att kunna ha den på axeln och det är bra att kunna hålla den i handen utan att den tar i marken.

Gud vad det känns bra:) Känner mig redo att åka och handla nu.

4 kommentarer:

  1. Smart med dubbla handtag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Åh vad fint att sy en handlarkasse som är snygg. De man kan köpa på affären går ju inte direkt att mäta sig med en egensydd personlig en. denna blogg är så härligt inspirerande, det pysslas och donas för fullt. Härligt.
    Uggle halsbandet var det sötaste jag sett :)

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    De i affären har så ofta reklam på sig, det e så tråkigt.

    SvaraRadera
  4. har oxå tyg hemma som ska göras till kassar men inte blivit färdig med det ,men så praktiskt o miljövänligt,trevlig blogg du har ,gillade din disktrasa o musen ,härliga färger!! =)

    SvaraRadera