Vad tråkigt att ditt paket har gått sönder. Hur vi på Posten levererar brev och paket beror på vilken tjänst avsändaren har valt att använda, men självklart är ju inte tanken att du som mottagare ska mötas av den syn som du visar i inlägget. När något sådant här händer bör du höra av dig till avsändaren så fort som möjligt, så att de i sin tur kan lämna in en reklamation till Posten.
Hej!
SvaraRaderaVad tråkigt att ditt paket har gått sönder. Hur vi på Posten levererar brev och paket beror på vilken tjänst avsändaren har valt att använda, men självklart är ju inte tanken att du som mottagare ska mötas av den syn som du visar i inlägget. När något sådant här händer bör du höra av dig till avsändaren så fort som möjligt, så att de i sin tur kan lämna in en reklamation till Posten.
Vänliga hälsningar / Klas på Posten Kundservice
Det löste sig med en gång och har nu fått nya hemlevererade :)
SvaraRaderaHej,
SvaraRaderaVad skönt att höra att allt löste sig och att du fick nya visitkort. Jag önskar dig en trevlig helg!
Vänliga hälsningar
Erik, Posten Kundservice