tisdag 19 mars 2013

Vårt ny fixade vardagsrum

 Detta ska bli pricken över i.  efter lite sprej färg.
En vit lampa som nu har blivit orange.

Lite tejpade detaljer som nu ska plockas bort, ser bra ut... 

Här har vi vårt 60-70 tals inspirerade vardagsrum. Med pricken över i :ett uppe :)  

Så här blev lampan när den var klar, mycket nöjd.

Lite flammig när man tänder den men det kan jag leva med :)



Jag virkade några underlägg till bordet som ska matcha den nya färgskalan i vardagsrummet. 

Vi hittade en orange fårfäll som är väldigt mysig att ha i gungstolen och den är populär hos katten Iris.

Jag fick en fin gammal singer symaskin av min man som står i hyllan.

De nya gardinerna och min fina palm som jag har plockat som frö och som nu växer super bra och jag är super stolt :)


Två posters som vi inhandlat och satt över soffan, gamla hederliga film affischer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar