tisdag 15 maj 2012

Tavel fix i hallen

Jag kom på att jag hade massa ramar liggande och lite kort och dylikt som jag ville ha upp och detta blev resultatet.

 Denna fina tavla har Malin ritat :) Jag tyckte den passade utmärkt i denna ram.
Petter när han var liten..söt!!

I ett gammalt album från när mina föräldrar var tillsammans och barnlösa hittade jag semesterbilder från när de varit i Göteborg och jag var tvungen att hänga upp några.
Längst ner är när de åker paddan och i mitten av de tre längst upp sitter mamma på en kanon vid Älvsborgsfästning.

En spegel och rep att hänga örhängen och solbrillor på, lätt att ta ett par innan man går :)

2 kommentarer:

  1. Det blir väldigt snyggt när man koncentrerar tavlor så där som du har gjort :). Du undrade hur jag gjorde min matta. Om jag sydde fast duken och spetsen för hand. Och du hade alldeles rätt. Det var precis så jag gjorde. Tog lite tid men jag har tydligen rätt mycket tålamod när det kommer till skapandet :). Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Så fint! Älskar tavelväggar. Fotot på P när han var liten är ju urgulligt!

    SvaraRadera