tisdag 5 april 2011

var ska allt vara!!

Jag hade som sagt Skåne besök i helgen och de hade med sig lite presenter (blomman ovan) och massa pyssel som jag fått!!
Snart får jag bara bo i sovrummet så får jag ha stora rummet som ett lager. Nu blir det köpförbud på pyssel, jag har så det räcker och blir över:)

Ska nu packa upp och kolla lite vad det var som blev nedpackat :)
Fina låder det blev packat i med, de ska ju sparas...

Mina gamla gosedjur som jag hade när jag var liten och dessa två fåglar med blomma som jag sydde på syslöjden i skolan....för längesedan.

Jag fick den rosa termosen.
Och de 3svarta burkarna e loppis fynd.

Denna pottan har jag nu ärvt och min mamma ärvde den av sin farbror :)
Jag tänkte ha pyssel i den sen när jag har en hylla som är till pyssel.

Denna fanns bland pysslet, skojig.
Det e som ett pennskrin fast till sy grejer, i like :)

Denna grisen har jag fått av min syster, jag tänkte att den skulle få hänga någonstans sen när jag kommit på var.

Denna kudden låg på Ikea och bara skrek mitt namn och sa hur fin den skulle bli i den nya soffan när den kommer. Så den fick följa med hem och vänta ihop med mig på soffan.

Så nu ser det hemskt ut i lgh igen, grejer överallt. Är i desperat behov av en hylla till!!
Och så var snickaren här i dag och fixade lite med mina fönster. Men han var duktig och sopade upp det mesta av skräpet, så nu ska allt tillbaka in i fönsterkarmarna och lghen ska damsugas.

Ha en fin kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar