tisdag 23 november 2010

Liten sköldpadda och klämma

En liten klämma som jag har knåpat ihop:)


Här har vi en ny liten krabat i familjen sköldpadda.
Han blev extra liten för jag tänkte jag skulle kolla hur liten han kunde bli med detta garnet.



Jag är nöjd med sköldpaddan men det var en massa pillande och fixande men det var det värt. Och så fick den en liten ring i nacken, för jag tänkte att man kan ha den i ett halsband el var man nu tycker att han ska vara el så kan han bara stå o vara fin:)

Det var hemskt att virka ögonen jag bara tappade dem hela tiden och det var inte så lätt att hitta dem igen.
Jag fick limma på ögonen för jag hade inte lust att sy på dem och det hade nog inte blivit så snyggt heller eftersom det inte finns så mycket att sy i.

Hoppas alla har en fin helg själv ska jag ner och hälsa på föräldrarna i Skåne och plocka fram alla mina undangömda saker på vinden som jag ska ha i min nya lägenhet :)
Och så ska jag och min Mamma stå på Julmarknad och sälja hennes och mina grejor. Ska ta lite bilder o visa vad hon gör.
Ha de gött // Sandra

5 kommentarer:

  1. Vilken miniplutt! Jag har också virkat en sådan sköldpadda fast lite större :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Va fina saker du gör. Sköldpaddan är jättesöt :)

    SvaraRadera
  3. Vill bara kika in här och önska dig en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  4. Helt underbara! Jag vill ha nya blogg inlägg på allt du gör, såååå roligt att titta på! Mvh Lina

    SvaraRadera